Cumartesi , 6 Haziran 2026

Bakan Fahrettin Koca’dan acil açıklama





Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Hatay’da şebeke suyunun bu dönemde içme suyu olarak kullanılmamasını telkin ediyoruz” dedi. Koca ayrıca, olası bir depremde riskli görülen hastaneler hakkında açıklama yaparak, “Boşaltmamız gereken hastanelerimiz var” diye konuştu.





Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Hatay’da şebeke suyunun bu dönemde içme suyu olarak kullanılmamasını telkin ettiklerini ancak temizlik amaçlı kullanılabileceğini bildirdi.




Sonraki Haber

DSÖ’den ölümcül Ebola virüsüyle ilgili uyarı!

Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Demokratik Kongo Cumhuriyeti’nde etkili olan Ebola salgınının resmi olarak duyurulandan aylar …

Verified by MonsterInsights