Pazar , 14 Haziran 2026

Eme’kliye ücretsiz oldu..






Sosyal Emniyet Kurumu (SGK), 28 Şubat 2023’te Meclis’ten geride bıraktığımız EYT düzenlemesi kapsamında, ülkedeki 16 milyonu aşkın emekli vatandaşın sıhhat problemlerine çözüm olacak bir hizmeti yaşama geçirdi. Emeklilerin maaşlarının asgari ücret karşısında erimesi ve sosyal faaliyetlerden yeteri kadar faydalanamamaları nedeniyle meydana çıkan problemleri hafifletmeyi hedefleyen SGK, Türkiye çapında 81 ilde emeklilere bedava olarak sunulacak yeni bir sıhhat hizmetini duyurdu. Detaylar haberin devamındadır..



Sonraki Haber

AFAD duyurdu: Gaziantep’te büyük deprem

Son dakika haberi… AFAD, Gaziantep’in Nurdağı ilçesinde 4,6 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini duyurdu. Afet ve …