Cumartesi , 13 Haziran 2026

İstanbul’da 21 mahalle karantinaya alındı






Şile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, şap hastalığı nedeniyle 21 mahallenin koruma ve gözetim maksadıyla karantinaya alındığını duyurdu.



Sonraki Haber

Silivri Belediyesi’ne operasyon! Belediye Başkanı dahil çok sayıda gözaltı

Silivri Belediyesi’ne operasyon! Belediye Başkanı dahil çok sayıda gözaltı Silivri Belediyesi’ne yönelik “yolsuzluk” iddiaları kapsamında …