
Okullarda ‘7 basamaklı güvenlik’ dönemi başlıyor
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, okullarda hayata geçirilecek yeni güvenlik modelinin detaylarını kamuoyuyla paylaştı.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, milyonlarca öğrenci ve veliyi yakından ilgilendiren yeni okul güvenlik modelinin detaylarını paylaştı. Al Jazeera’ye verdiği özel röportajda okulların artık sadece fiziki tedbirlerle değil, ‘7 Basamaklı Okul Güvenliği Kalkanı’ ile psikolojik ve dijital olarak da korunacağını açıklayan Çiftçi, tehditleri henüz ortaya çıkmadan önleyecek erken uyarı sistemlerinin kurulacağını duyurdu.
Sonraki Haber
AFAD duyurdu: Gaziantep’te büyük deprem
Son dakika haberi… AFAD, Gaziantep’in Nurdağı ilçesinde 4,6 büyüklüğünde deprem meydana geldiğini duyurdu. Afet ve …